Přeskočit na hlavní obsah

Vybraný příspěvek

Vanefist neo recenze

Vanefist Neo - nutriční vlastnosti nového doplňku stravy Nadbytečné kilogramy… občas je trapné se k nim přiznat. Znáte mě dobře - pečuji o sebe, ale občas si dovolím malé šílenství. Ale, když jsem stoupla na váhu, myslela jsem si, že omdlím! Nečekala jsem až takovou změnu. Léto se blíží velkými kroky, co mohu udělat? Samotná dieta nestačí. Pomoc! Začala jsem si prohlížet novinky na trhu slim výrobků. Vanefist Neo − neznám, ale vyzkouším. Žije se jenom jednou, a prázdniny se blíží. VANEFIST NEO Letní sezóna znamená výprodeje, jak je známo děvčata, milujeme je a vždy se rády prohrabáváme v oblečení. Jak si mám koupit něco hezkého, když moje váha není připravená na příchod léta?! Hodně jsem se bála, že samotná dieta a cvičení je příliš málo, abych se vrátila do dobré kondice. Hodila by se nějaká podpora. Doplněk stravy? Velmi ráda pod podmínkou, že na bázi přírodních složek. Co to je Vanefist Neo? Slim výrobky jsou stále populární. Není divu, že se stále objevují nějaké

Doplněk stravy Force4Him do posilovny – čili, jak jsem se vrátila do posilovny

force4him na svaly


 Ahoj děvčata! Píšu po dlouhé době. Promiňte, ale neměla jsem čas, protože jsem byla zahlcená prací a… posilovnou! Nechtěla jsem to zakřiknout, tak jsem nic nepsala, ale za poslední měsíc jsem zhubla 4 kg a nabrala jsem trochu svalů! Vždycky jsem se dívala s odstupem na ty kočky z fitka a svalovce v posilovně. Odrazovalo mě to, když jsem viděla kolik doplňků stravy polykají před a po tréninku, a můj postoj byl spíše negativní co se týká doplňků stravy. Přiznám se, že teď se to změnilo. Stále jsem proti nějakým neověřeným nebo extrémně zvětšujícím hmotu prostředkům, ale přiznávám, že jsem náhodou narazila na přírodní doplněk stravy Force4Him a jsem pozitivně překvapená. Více v mé recenzi!

Jak jsem se dozvěděla o značce Ultrarade Force4Him
žena v posilovně

Přiznám, že jsem se nikdy nezajímala o výživy, doplňky stravy apod. rovněž jsem nikdy neměla potřebu mít velké svaly. Stačila mi štíhlá postava. Do doby, když se po zimě ukázalo, že jsem dost přibrala, a boky a tlustá stehna mi začaly vadit. Šla jsem do sebe, začala jsem držet diety a chodit do posilovny. Hodně mě to stálo, a když už se mi zdálo, že je to stále lepší, dostavil se jojo efekt. Krátce řečeno měla jsem problémy s udržením takové hmotnosti, které jsem dosáhla. Cítila jsem se rezignovaná a dospěla jsem k závěru, že půjdu na skupinové hodiny.  Samotné tréninky v posilovně mě přestaly uspokojovat. Tam jsem poznala Pavlínu, která se pro mě stala vzorem. Dieta, tréninky, vyvážený životní styl. Tiše si mi přiznala, že to není pouze její zásluha. Doporučila mi Force4Him značky ultrarade. Trochu jsem se bránila, ale dala mi otestovat balení na měsíc. Vždycky se bojím, že se mi po užití doplňků stravy něco stane.  Už po silnější kávě se mi občas třesou ruce. No, ale přesvědčila jsem se a ukázalo se, že strach byl neopodstatněný! Čtěte co bylo dál v následujícím odstavci.

Force4Him působení – nejen pro chlapy

ženská síla v posilovně

Jak jistě vidíte název produktu může být zavádějící. Celkově je málo doplňků stravy pro ženy, proto děvčata často testují to, co berou jejich chlapi. Ukázalo se, že dost kluků v posilovně bere také Force4Him na svaly. V ženách dřímá nejednou větší síla než v chlapech, tak proč bychom neměly užívat stejné doplňky stravy? K věci. Kdybych měla trochu popsat působení Force4Him tak bych ho rozdělila do několika fází.
  1. Podle výrobce se v první fází organismus připravuje na tréninky. Snadněji se mu redukuje cholesterol a snižuje krevní tlak u osob, které ho mají už i tak vysoký. Prostředek je otestovaný a zcela bezpečný pro zdraví. Obecně má také za úkol čistit krev od toxinů, zvyšovat prokrvení svalů, díky čemu se rychleji regenerují a rostou. Přiznávám, že se nechávám vyšetřit preventivně. Po více než měsíci používání Force4Him se moje výsledky (zejména cholesterol) značně zlepšily. Navíc vhodná dieta a námaha přinesly očekávané efekty.
  2. Už po dvou týdnech jsem současně cítila, že je moje síla a vytrvalost během cvičení. No, a psychicky jsem se cítila lépe, protože cvičení, která byla kdysi nutností, se staly mým pravidelným rituálem zdraví. Radím vám měření tělesného tuku. V síťových posilovnách typu calypso nebo mcfit je takový přístroj a trenér na žádost člena provede měření. Po několika týdnech došlo k rychlejšímu spalování tuku a zjistila jsem, že moje boky se začaly skutečně zmenšovat. To mě motivovalo ke cvičení ještě více! Ale to není vše! Můj kolega mě na procházce upozornil, že jsem narostla v rukou. Skutečně mám více síly a objevily se svaly, ale pořád vypadám stejně žensky. Nesnesla bych u sebe velké bicepsy i když obdivuji děvčata, která se zúčastňují kulturistických soutěží :)
  3. Další fáze je prostě stabilizace a udržování těchto efektů. Díky tomu se nedostavil jojo efekt, a já jsem mohla dále cvičit a zvyšovat zátěž a intenzitu cvičení. Kdysi jsem z posilovny odcházela úplně grogy a snila jsem abych si lehla a spala. Teď mám ještě dost sil na schůzku se známými. Posilovna se opravdu stala mým koníčkem, a nejenom nutností.
Jak víte než něco použiji tak vždycky zkoumám složení produktu. Chci se ujistit, že mi nic neuškodí, a chci to i konzultovat s dietologem nebo lékařem. Složení mě jenom ujistilo v přesvědčení, že v tomto doplňku stravy není nic co by mi mohlo škodit.

Složení Force4Him Ultrarade – síla z přírody!

ženský trénink

Abych vám poskytla samotná specifika představím vám v několika bodech složení doplňku stravy Force4Him, ale nejdříve ještě několik věcí, na které zejména obracím pozornost. Produkt je 100% bezpečný pro zdraví protože přírodní složky jsou čisté a neobsahují GMO. Druhá věc, která mi vždycky leží na srdci je fakt, že produkt nebyl testovaný na zvířatech. V životě bych neužívala něco co mohlo být vytvořeno za účasti trpících zvířat. Třetí nejdůležitější věc je to, že nereaguje s doplňky stravy a léky díky svému přírodnímu složení:
  • Kreatin
Sloučenina postavená z proteinů. Pomáhá budovat sílu a svalovou hmotu. Náš organismus ji produkuje přirozeně. Jsou zaň odpovědná játra a je skladovaný ve svalové tkáni. Prokazuje nadprůměrné anabolické vlastnosti. Občas ho organismus z různých příčin není schopný vytvořit více proto u osob, jejichž životní styl zahrnuje velkou fyzickou aktivitu, stojí za to se podpořit doplňováním kreatinu. Má základní význam protože je to takový sklad energie potřebné ke cvičení. Zavodňuje svalové buňky (díky tomu mohou stále růst), po tréninku přináší uklidnění proto, že odstraňuje nadbytek iontů vodíku. Právě tyto jsou odpovědné za kyselinu mléčnou, která vyvolává svalovou horečku. Od doby co používám Force4Him, nemám problém s bolestivostí svalů po tréninku. Pamatujte na to, že pravidelnost tréninků už sama o sobě pomáhá bojovat se svalovou horečkou.
  • BCAA
Moje dietoložka řekla, že BCAA, čili rozvětvené aminokyseliny, které se skládají z leucinu, isoleucinu a valinu především zpomalují celý proces únavy organismu po tréninku. Právě proto jsem schopná si zvyšovat laťku a přidávat další zátěže bez nutnosti oživování BCAA také snižuje serotonin, který je odpovědný za spavost a pocit únavy a silně působí na regeneraci svaloví tkáně po tréninku. Tyto aminokyseliny podobně jako serotonin snižují svalovou horečku a pomáhají růstu suché svalové hmoty. Díky tomu svaly rostou, ale nejsou ztučnělé. Samotný růst zalitý tukem není důvodem k pýše.
  • L-Arginin
Je to složka, která zejména pomáhá v prokrvení orgánů. Povzbuzuje vylučování oxidu dusíku, který rozšiřuje cévy.  Tehdy jsou širší díky čemu protéká cévami krev rychleji. To v ní umožňuje efektivněji přenášet kyslík.  Díky tomu se orgány regenerují, protože jsou stále vyživovány. Hladké svaly jsou mnohem více uvolněné a tak výkonnost organismu roste.  Procesy vylučování inzulínu, glukagonu nebo růstového hormonu – všechny jsou díky této složce regulovány. Produkce proteinů v organismu, hojení ran, antioxidace nebo detoxikace organismu jsou možné díky L-argininu. Nemyslete si, že jsem tak chytrá a pamatuji si to z chemie nebo biologie. To je všechno co mi na toto téma řekla dietoložka a trenér v posilovně.
  • L-Karnitin
Hlavně pomáhá ve spalování tukové tkáně a produkci energie. Transportuje ji do srdce, svalů a jater. Je odpovědný za snížení mikro-zranění svalů a regeneruje je. To je zejména důležité při cvičení v posilovně. Děvčata pamatujte na to, že není třeba šílet. Je lepší cvičit s menší zátěží a krok po kroku zvolna zvyšovat. Proč si máte léčit poranění? Taková poškození se táhnou a táhnou. L-karnitin také mění tuk, spaluje ho a přitom vytváří energii. Zabraňuje rovněž nechtěnému jojo efektu, podporuje výkonnost organismu a vytrvalost. Zrychluje také syntézu proteinů, které budují naše svaly. Velmi důležitou roli sehrává antioxidace. L-karnitin je známý tím, že má silné detoxikační vlastnosti. Díky tomu odstraňuje toxiny tzn. nadbytek kyseliny mléčné a tuků.
  • L-tyrosin
Je to atribut sportovců, kteří těžce trénují. Posiluje organismu, bojuje proti stresu a dodává energii. Je odpovědný za procesy, ke kterým dochází v neurotransmitérech odpovědných za psychickou a fyzickou únavu. Umožňuje vyšší koncentraci během tréninku nebo např. během výuky proto je také často složkou energetických nápojů.
Force4Him jak používat?
Pokud jde o používání tak je to velmi jednoduché. Dvakrát denně jednu odměrku. Je ho možno rozpustit ve vodě nebo ovocné šťávě. Není potřeba velkého množství vody. Stačí 200 ml rozmíchané v šejkru. Doplňky stravy v prášku se obvykle rychleji vstřebávají organismem. Všechno je v kulaté krabičce se svalovcem na etiketě. Stojí také navštěvovat jejich stránky, abyste si přečetly zajímavé články.

Force4Him kde koupit?

silový trénink

Moje první balení jsem dostala od kamarádky v posilovně, ale druhé jsem si už koupila sama. Produkt ještě není dostupný v kamenných obchodech a určitě ještě dlouho nebude protože značka je nová a je možné, že je jim těžké se prosadit mezi hromadou doplňků v obchodě. Vím, že se už mluví o druhém produktu a čekám na něho se zvědavostí. Jediným oficiálním prodejním místem produktu jsou oficiální stránky Ultrarade.

Celkové hodnocení Force4Him

Stručně řečeno, co mi dává Force4Him:
– buduje svalovou tkáň a přitom redukuje tuk. Díky tomu jsem zapomněla na to, jak vypadala moje ztučnělá stehna, bůčky a pneumatika na břiše a nechci se k tomu vracet 
– zvyšuje vytrvalost při tréninku, díky tomu mohu cvičit přesněji a rychleji dosáhnout kýženého efektu.
– na tréninku se cítím koncentrovanější navzdory hromadě krasavců v mém klubu 
– nepadám hned do postele po odchodu z posilovny, a můj organismus není už druhý den bolavý!
– no a především jsem štíhlá, energičtější a cítím normálně lehčí.
Upřímně doporučuji všem děvčatům. To, že je na balení chlap a název je mužský, neznamená, že si nemůžeme užívat Force4Him. Běžte do posilovny, protože času do prázdnin je stále méně, a čekají na nás pláže!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vivese Senso Duo Oil – recenze olejíčku pro vypadající vlasy

Jak jsem se už zmínila, na podzim a v zimě jsou naše vlasy hodně oslabené – lámavé a vysušené a začínají nadměrně vypadávat. Jak   tomu zabránit? Přede vším začnete je co nejdříve hydratovat a vyživovat, aby se mohly regenerovat a posílit. Já jsem po dobu 8 týdnů používala olejíček Vivese Senso Duo Oil   - nový přípravek na růst vlasů – a musím říct, že mě ten kosmetický výrobek velmi pozitivně zaskočil.

Perle Bleue - recenze nového krému proti vráskám

Jak už určitě víte, miluji testovat novinky! A tentokrát jsem se asi trefila do černého! Proč? Totiž nová řada kosmetiky proti vráskám Perle Bleue má všechno, co může žena vyžadovat od krémů proti vráskám…

Jak rychle posílit nehty?

Zničené nehty jsou problémem řady žen, které chodí na různé kosmetické procedury, jako je manikúra nebo pedikúra . K jejich oslabování se přičiňují i jiné faktory, na které někdy nemáme vliv. Existují ale způsoby, jak je znovu posílit a pomoct jim se uzdravit. V tomto článku najdete několik tipů, jak rychle, účinně a bez námahy dopomoct jejich regeneraci.