Přeskočit na hlavní obsah

Vybraný příspěvek

Vanefist neo recenze

Vanefist Neo - nutriční vlastnosti nového doplňku stravy Nadbytečné kilogramy… občas je trapné se k nim přiznat. Znáte mě dobře - pečuji o sebe, ale občas si dovolím malé šílenství. Ale, když jsem stoupla na váhu, myslela jsem si, že omdlím! Nečekala jsem až takovou změnu. Léto se blíží velkými kroky, co mohu udělat? Samotná dieta nestačí. Pomoc! Začala jsem si prohlížet novinky na trhu slim výrobků. Vanefist Neo − neznám, ale vyzkouším. Žije se jenom jednou, a prázdniny se blíží. VANEFIST NEO Letní sezóna znamená výprodeje, jak je známo děvčata, milujeme je a vždy se rády prohrabáváme v oblečení. Jak si mám koupit něco hezkého, když moje váha není připravená na příchod léta?! Hodně jsem se bála, že samotná dieta a cvičení je příliš málo, abych se vrátila do dobré kondice. Hodila by se nějaká podpora. Doplněk stravy? Velmi ráda pod podmínkou, že na bázi přírodních složek. Co to je Vanefist Neo? Slim výrobky jsou stále populární. Není divu, že se stále objevují nějaké

Vivese Senso Duo Oil – recenze olejíčku pro vypadající vlasy


Jak jsem se už zmínila, na podzim a v zimě jsou naše vlasy hodně oslabené – lámavé a vysušené a začínají nadměrně vypadávat. Jak  tomu zabránit? Přede vším začnete je co nejdříve hydratovat a vyživovat, aby se mohly regenerovat a posílit. Já jsem po dobu 8 týdnů používala olejíček Vivese Senso Duo Oil  - nový přípravek na růst vlasů – a musím říct, že mě ten kosmetický výrobek velmi pozitivně zaskočil.

Co je Vivese Senso Duo Oil vlastně zač?


olej vivese senso duo

Olejíček na padání vlasů Vivese Senso Duo je polovina „dvojice“ přírodních dermokosmetických přípravků, které zabraňují ztratě vlasů, posilují vlasové cibulky a zajišťují hustější vlasy. Jeho účinky doplňuje Vivese Senso Duo Shampoo. Dohromady tvoří sadu, která likviduje příčiny vypadávání vlasů, mj. v případech jako jsou androgenní alopecie, alopecie areata nebo telogenní vypadávání vlasů.
Vivese Senso Duo Oil – můj první dojem
Tento přípravek svým vzhledem připomíná skutečně exkluzivní kosmetický přípravek určený pro kadeřnické salony. Lahvička s pohodlným rozprašovačem se pevně drží v ruce (i v mokré:)), což výrazně usnadňuje nanášení olejíčku. Důležité je, že Senso Duo velmi krásně voní (čekala jsem, že bude cítit spíš bylinkami, však se ukázalo, že má příjemnou květovou vůni). Vivese Senso Duo Shampoo je velmi jemný a skvěle se pění a po opláchnutí zanechává vlasy svěží a měkké.

Samotný olejíček anebo v sadě se šamponem?

Já jsem koupila kosmetickou sadu se šamponem ze série Senso Duo a takhle ho Vám doporučuji používat – populární šampony můžou snížit účinky olejíčku nebo opozdit efekty kúry. Navíc samotný šampon povzbuzuje růst vlasů, takže v sadě s olejíčkem máme efekt synergie.
Samozřejmě samotný olejíček nebo samotný šampon také účinkuje.   Ale pěkně po pořádku. Jak působí  Vivese Senso Duo?

Působení Vivese Senso Duo Oil

šťastná žena


Formule kúry Vivese Senso Duo byla vytvořena tak, aby prodloužila anagenní fázi růstu vlasu a maximálně zkrátila telogenní fázi. Zní moc chytře, o co ale vlastně jde?
Totiž anagenní fáze růstu vlasu je fáze od jeho „vylíhnutí se“ z cibulky až k vypadnutí. Její prodloužení znamená opoždění toho procesu – tedy lidsky řečeno, vlasy se déle drží na hlavě. Tato fáze může trvat 2 až 8 let. Snadno si můžete představit rozdíl mezi člověkem, jehož všechny vlasy vypadají po 2 letech a někým, komu se vlasy drží na hlavě dokonce i 8 let!

Telogenní fáze je tzv. odpočinková fáze – tedy období, ve kterém se vlasová cibulka dostává do spící fáze a nevytváří nové vlasy. Její zkrácení znamená, že vlasové folikuly budou rychleji vytvářet nové vlasy.
V důsledku spojení těchto dvou činností má zajistit maximální zahuštění vlasů, které dovolí Váš organismus. Musíte si totiž uvědomit, že ne každý může mít stejně husté vlasy – lišíme se od sebe množstvím vlasů a rozmístěním vlasových folikulů a také tím, kolik vlasů jsou schopné vytvořit. Proto výsledky kúry budou záležet na Vašich individuálních předpokladech.
Cílem kúry je kromě zahuštění vlasů také posílit je a dodat jim „zdravý“ vzhled, tzn. vyhladit vlasovou strukturu, udělat vlasy lesklé a dodat jim objem.

Složení Vivese Senso Duo Oil

Složení Vivese Senso Duo Oil

Musím přiznat, že když jsem se seznámila se složením tohoto přípravku na růst vlasů, byla jsem příjemně překvapená. Zaprvé – seznam aktivních látek je překvapivě dlouhý. Za druhé – seznam
nezačíná SLS jako většina přípravků na vlasy. Za třetí – což se vztahuje na druhý bod, Vivese tvoří pouze přírodní látky. Ušetřila jsem Vám trochu času a provedla jsem malý research o nejdůležitějších z nich a o tom, jak působí na vlasy a pokožku hlavy. Podrobné informace můžete najít na webových stránkách výrobce. Stačí zmáčknout odkazy, které jsem udělala pro Vaše pohodlí.
Poznejte ty nejdůležitější složky Vivese Sense Duo Oil:
  • Šišák bajkalský – je velmi vzácná a obtížně sehnatelná složka, která obnovuje a posiluje buňky vlasového folikulu. Navíc povzbuzuje kmenové buňky, díky čemu stimuluje spící vlasové folikuly, které pak začnou vytvářet nové vlasy. Výsledkem jsou silnější i hustější vlasy.
  • Extrakt ze sójových a pšeničných klíčků – je silná revitalizační směs, která zvyšuje proteosyntézu, omezuje plešatění a posiluje kořeny vlasů (vlasy se pevněji drží v pokožce).
  • Olej ze semínek kamélie – perfektně hydratuje vlasy a pokožku hlavy, vyhlazuje vlasovou strukturu a zmírňuje podráždění. Díky tomu reguluje mazové žlázy a dodává vlasům lesk.
  • Biotin  je známá látka, která podporuje vytváření keratinu, tedy základní stavební látky vlasu. Posiluje vlasovou strukturu, díky čemu vlas je méně náchylný k poškození, např. spojené s atmosférickými podmínkami nebo stylizací vlasů.
  • Olej ze semínek růže  – látka bohatá na vitamíny a mikroprvky podporující činnost vlasových folikulů. Vyživuje vlasy a chrání pokožku hlavy proti volným radikálům.
 Kromě výše uvedených, ke složení Vivese Senso Duo Oil patří ještě hodně jiných látek, jako třeba extrakt z květu gardénie tahitské, arginin, kyselina mléčná, olej ze semínek rakytníku, arganový olej nebo extrakt z listů rozmarýnu. Celkem cca 30 přírodních látek, které podporují zlepšení zdraví a vzhledu vlasů na různých úrovních.

Používání Vivese Senso Duo krok za krokem
Kúra Vivese Senso Duo nevyžaduje  velké úsilí. Stačí, když nevelké množství olejíčku Vivese Senso Duo Oil vmasírujete do pokožky hlavy nejméně 3 dny v týdnu a necháte na noc. Já ještě k tomu zabalím vlasy do starého šátku nebo ručníku. Můžete použít i koupelovou čepici. Olejíček má sice hustou konzistenci a nestéká z hlavy, však opatrnosti nikdy nezbývá :) Ráno si myji vlasy šamponem Vivese Senso Duo (zpravidla dvakrát, jako doporučují odborníci) a upravuji je jako obvykle.

 Můj názor na Vivese Senso Duo Oil



Začnu tím, že kúra Vivese Senso Duo nezlikvidovala úplně padání vlasů (vždycky mi při česání nebo mytí vypadne pár pramenů), avšak vlasy jsou zřejmě tlustší a silnější! Změny si všiml dokonce i můj přítel, který kontatoval, že poslední dobou nenachází moje vlasy v koupelně. Jsou teď lesklejší a už nelétají (s čím jsem jako majitelka vysoce pórovitých vlasů měla problém odjakživa). Zároveň jsem si všimla mnohých nových vlásků (tzv. baby hair nad čelem).

Pro koho je Vivese Senso Duo?

Díky svému bohatému složení a lehké formuli je olejíček vhodný vlastně pro každý typ vlasů. Nicméně po 2 měsících už něco málo o tom přípravku vím, proto bych ho doporučila přede vším lidem, kteří:
·         mají potíže s padáním vlasů (např. androgenní alopecií, alopecií areata nebo telogenní vypadáváním vlasů)
·         stěžují si na tenké a řídké prameny
·         mají problém s létáním vlasů a jejich upravováním
·         jsou po invazních zákrocích, jako je barvení, oxidace nebo trvalá ondulace
·         mají velmi citlivou pokožku hlavy a jsou náchylní k alergiím.

 Kde koupit Vivese Senso Duo Oil?


I když olejíček má přírodní složení, nenajdete ho v bylinářství. Výrobce zvolil docela netypickou, nicméně nejspíš pohodlnou distribuční cestu – prostřednictvím SVÝCH OFICIÁLNÍCH WEBOVÝCH STRÁNEK : Můžeme tam koupit olejíček a šampon zvlášť anebo rovnou celou sadu. Je to o to pohodlnější, že místo celého výletu do obchodu, vybírání atd., stačí pár kliknutí. Navíc se výrobce také postaral o odstranění hlavní nevýhody nákupu na Internetu a sice placení dopravy. Nepřiplácíme ani korunu za zásilku zboží – doprava je zahrnuta v ceně objednávky. Navíc se vyplácí této stránky sledovat, protože často mají velmi výhodné cenové akce – lze mít Vivese Senso Duo Oil prakticky za poloviční cenu.

objednavam tady


Cena Vivese Senso Duo Oil se může zdát předražená, podle mě však za ty peníze stojí. Koupit v bylinářství alespoň část látek, které tvoří Senso Duo Oil, by stalo majlant. Já osobně plánuji tuto kúru opakovat jednou za pár měsíců, protože bohužel každodenní používání tohoto olejíčku je pro mě trochu přiliš drahé.
To je vše. Na závěr chci říct, že můžu tento olejíček upřímně doporučit. Jestliže jsem toto téma nevyčerpala, více názorů a informací najdete  na webových stránkách, facebooku Instagramu (kde najdete i fotky ve druhu „před a po”, když zadáte hasztag #vivesesensoduo). Za sebou mám už 2 měsíce kúry, jsem zvědavá, jak budou vypadat moje vlasy za měsíc. A co Vy? Už máte vlastní zkušenosti s Vivese Senso Duo?
Sdílejte je v komentářích!

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Perle Bleue - recenze nového krému proti vráskám

Jak už určitě víte, miluji testovat novinky! A tentokrát jsem se asi trefila do černého! Proč? Totiž nová řada kosmetiky proti vráskám Perle Bleue má všechno, co může žena vyžadovat od krémů proti vráskám…

Jak rychle posílit nehty?

Zničené nehty jsou problémem řady žen, které chodí na různé kosmetické procedury, jako je manikúra nebo pedikúra . K jejich oslabování se přičiňují i jiné faktory, na které někdy nemáme vliv. Existují ale způsoby, jak je znovu posílit a pomoct jim se uzdravit. V tomto článku najdete několik tipů, jak rychle, účinně a bez námahy dopomoct jejich regeneraci.