Přeskočit na hlavní obsah

Vybraný příspěvek

Vanefist neo recenze

Vanefist Neo - nutriční vlastnosti nového doplňku stravy Nadbytečné kilogramy… občas je trapné se k nim přiznat. Znáte mě dobře - pečuji o sebe, ale občas si dovolím malé šílenství. Ale, když jsem stoupla na váhu, myslela jsem si, že omdlím! Nečekala jsem až takovou změnu. Léto se blíží velkými kroky, co mohu udělat? Samotná dieta nestačí. Pomoc! Začala jsem si prohlížet novinky na trhu slim výrobků. Vanefist Neo − neznám, ale vyzkouším. Žije se jenom jednou, a prázdniny se blíží. VANEFIST NEO Letní sezóna znamená výprodeje, jak je známo děvčata, milujeme je a vždy se rády prohrabáváme v oblečení. Jak si mám koupit něco hezkého, když moje váha není připravená na příchod léta?! Hodně jsem se bála, že samotná dieta a cvičení je příliš málo, abych se vrátila do dobré kondice. Hodila by se nějaká podpora. Doplněk stravy? Velmi ráda pod podmínkou, že na bázi přírodních složek. Co to je Vanefist Neo? Slim výrobky jsou stále populární. Není divu, že se stále objevují nějaké

Kankusta Duo Forte – jak jsem podporovala formu na léto?


kankusta duo forte

Léto je docela blízko, venku je stále tepleji. Úklid ve skříni je už udělaný. Je čas si obléct krátké sukýnky, vzdušné halenky, protože během horkých dní si nedokážu představit nošení obemknutých džinů. Ne všechny se cítíme pohodlně, když odhalíme nohy. Vůbec mě to nepřekvapuje, protože psychické pohodlí je důležitější, než to  co je módní. Často je to ale problematické, a pomoci v tom může shození několika kilogramů. Já jsem za měsíc shodila až 6 kilogramů a připravila jsem se na léto! Všechno díky cvičení, sebekázni a především dietě. Slyšely jste někdy o Kankustě Duo Forte? Doplněk stravy Kankusta Duo Forte mi pomohl vytrvat na mojí cestě ke štíhlé postavě. Obvykle nevěřím zázračným prostředkům na hubnutí, ale Kankusta Duo Forte je první prostředek, který reálně podpořil moje hubnutí, díky čemu jsem nepotřebovala radikální kroky, které mohou ještě více znechutit k jednání. Takže přejděme k prezentování výsledků mého testování toho doplňku stravy!

Složení Kankusta Duo Forte – přírodní složky

Jak víte jsem proti nacpávání se chemií, a nejvzácnější hodnotou je pro mě zdraví. Jsem fanynkou přírodní kosmetiky, zdravé výživy a zpracované výrobky omezuji na minimum. Při hubnutí se často slyší o spalovačích tuku, které mohou vést dokonce k smrti. Jednoduchý mechanismus zvyšování teploty organismu může přispět ke ztrátě zdraví nebo života. Složení Kankusty Duo se diametrálně liší od těch všech chemických výrobků, které buď nejsou účinné, nebo vyvolávají jo-jo efekt. Proto jsem se rozhodla tento výrobek otestovat. Níže vám popíšu každou jednotlivou složku doplňku stravy. Podívejte se, co jsem vyčetla na jejich téma:

garcinia cambogia

·         Garcinia Cambogia je exotická rostlina z druhu citrusů. Roste v tropických lesích Thajska a v oblasti jižní Indie. Její dostupnost je celkem silně omezená a možná proto se o ní běžně neslyší tolik, co o jiných rostlinách, které podporují metabolismus. Vzhledem je hodně podobná dýni. Je ale menší, a její sběr probíhá mezi červnem a říjnem. V té době dosahuje zralosti, a občas na ni lze narazit na biotrzích. Aktivně podporuje metabolické procesy tak, aby spalování tuku probíhalo snadněji a rychleji.
·         Bobule Acai – jsou to jedny z nejznámějších borůvek, které se aktuálně těší velké popularitě na celém světě. Málokdo ví, že rostou na euterpe brazilské. Rostou hlavně v tropických lesích Jižní Ameriky a vzhledem připomínají kanadské borůvky. Aktivně podporují detoxikaci organismu, a tím zrychlují metabolismus a systémové procesy.
·         Suchý výtažek z malin – věděly jste, že získávané výtažky z divoké maliny jsou silnou zbraní v odstraňování nadbytečného tuku v organismu? Moje babička vždycky říkala: „pij malinovou šťávu, a budeš štíhlá s krásná!“ Nikdy jsem jí úplně nevěřila. Přemýšlela jsem, jak šťáva z malin může působit na hubnutí?! No a ukázalo se, že babička, která už nežije, měla svatou pravdu. Občas stojí za to uvěřit moudrosti starších!
·         Chrom – je to chemický prvek, který se vyskytuje v organismu, a jeho větší dávka může účinně zrychlit hubnutí. Zejména během cvičení a fyzické námahy.  Věděly jste, že slovo chrom pochází z řečtiny (chroma) a znamená „barva“? Ne bezdůvodně. V různých fázích oxidace mění barvu.
·         Morušovník bílý – pochází z Číny. Je to malý listnatý strom. Současně roste na celém světě. Je to jedna z nejzákladnějších složek čínské lidové medicíny, která je navzdory pokroku a vědě přidávaná do mnoha výrobků, léků nebo přírodních terapií. Morušovník a jeho vlastnosti si zamiloval celý svět. Proto se s ním lze setkat skoro na každém kontinentu.
·         Šafrán – určitě ho znáte z kuchyně, i když je to nejdražší koření získávané z blizen šafránu setého. Je tak drahý kvůli tomu, že k výrobě 1 kg je zapotřebí 150 tis. jeho květů. Nejenom, že skvěle chutná v pokrmech, tak zlepšuje peristaltiku střev a ovlivňuje očistné procesy organismu a zpracování tuku v buňkách.
·         Magnolie – je další důkaz toho, že síla spočívá v přírodě. Věděly jste, že tento krásný květ, který je ozdobou stromů vašich zahrádek a jejich kůra byly od věků používány v starodávné medicíně. Existují četné zdroje, které dokazují působení na dvorech čínských císařů. Léčily problémy se střevy a upravovaly metabolismus.
·         Guarana – je složka, kterou většina z nás zná. V povodí Amazonky a Pary je běžně využívána obyvateli tamějšího území. V Evropě se ve velkém používá do energetických a povzbuzujících nápojů. Ve složení Kankusty Duo stanoví nemodifikovanou, čistou formu bez příměsi cukru. Díky tomu skvěle povzbuzuje. Zejména podporuje během tréninků, díky čemu např. v posilovně necítíme tak velkou únavu, jako bez jejího používání.
Jak vidíte, složení Kankusty Duo je přírodní, a s rukou na srdci mohu říci, že tyto složky dávají skutečně senzační efekty. Část z nich si můžeme vypěstovat sami, ale je to časově náročné. A takto je máme v jedné kapsli všechny koncentrované.

Kankusta Duo dávkování

doplňky stravy

Žiji podle pravidla, že všechno musí být racionálně dávkované. Tak jako je pravda vždycky uprostřed, tak při hubnutí je zapotřebí racionálnosti, rozvahy a motivace. Proto výrobce Kankusty Duo Forte ji doporučuje užívat dvakrát denně po jedné kapsli. Stojí za to ji zapít velkým množstvím vody. To pomáhá každému doplňku stravy lépe se vstřebávat. Půl hodiny před jídlem je ideální moment. Děvčata, pamatujte jenom na to, že samotná Kankusta vám nepomůže zázračně zhubnout, ale velmi tento proces podpoří. Proto pravidelně cvičte, zdravě se stravujte, omezte cukry a sladkosti, a výsledek se dostaví rychleji J

Kankusta Duo výsledky a působení

hubnutí

Tak, jak to píše výrobce, je Kankusta doporučována osobám, které mají nadměrnou chuť k jídlu, obezitu, nadváhu, a jejich zažívací trakt nefunguje správně. Zrychluje metabolismus a působí proti cholesterolu. Sama jsem zjistila, že během kúry se můj organismus začal jakoby vracet do normy a začal normálně fungovat. Začala jsem dobře spát a únava, která mě doprovázela každý den, zmizela. Moje schopnosti doslova pohlcování jídla se náhle snížily, čímž byla kalorická bilance na ideální úrovni. Po posilovně jsem jedla, ale s rozvahou, protože jsem neměla takovou chuť k jídlu, jako obvykle. Kromě toho jsem se začala pravidelně vyprazdňovat. Dříve jsem trpěla zácpami a používala jsem prostředky z lékárny. Žádný mi nepomáhal. Moje doktorka byla v šoku stejně jako i já, když se ukázalo, že po dvou týdnech používání Kankusty začalo všechno normálně fungovat, a kilogramy začaly klesat. Před zahájením kúry jsem vážila 75 kg (ano, dlouhá zima a večery s čokoládou u filmu mě k tomu dovedly). Po měsíci jsem už vážila 69, a po dvou 60 – takže tolik, kolik bych měla vážit při mé výšce.

Kankusta Duo Forte etapy terapie

Kdybych měla rozdělit celou kúru v prvním měsíci, tak by to byly tři etapy.
  • První dva týdny byly dobou, kdy se mi chuť k jídlu začala vyrovnávat a nakonec jsem přestala hltat velké porce jídla. Chodila jsem častěji na toaletu. Trochu mě to vylekalo, protože jsem se bála dehydratace, ale po dvou týdnech se to stabilizovalo a změnilo se na pravidelné vyprazdňování. Pocítila jsem úlevu v práci i doma. Moje doktorka, u které jsem si v té době nechala dělat krevní testy, si třela oči překvapením, když uviděla, že se moje výsledky výrazně zlepšily!
  • Ve třetím a čtvrtém týdnu jsem měla pocit, že váha začíná klesat v praxi. Suplementace spojená s pravidelným cvičením a stabilizovanou chutí k jídlu začaly působit. Cítila jsem se prostě lehčeji, což začalo měnit můj přístup k hubnutí a k celkovému životu. Pomalu jsem se začala sama sobě líbit, když jsem viděla klesající boky a váleček z břicha.
  • Po této době jsem si nechala udělat další vyšetření, ale už u dietetika a v posilovně. Nechala jsem si vyšetřit můj poměr tuku v organismu k celkové hmotnosti a nahromaděnou vodu. Všechno se upravilo. Efekt nateklého obličeje zmizel, protože se organismus začal očisťovat od nadbytku vody a tuku.
Na závěr, působení Kankusty Duo je možno rozdělit na: úpravu metabolismu, antioxidaci a omezení vstřebávání cukrů do krve.

Kankusta Duo Forte kde objednat?

V souvislosti s tím, že Kankusta Duo Forte není dostupná v lékárnách, tak se doporučuje její zakoupení na stránkách výrobce. Já jsem objednávala zde. Doporučuji každému. Rychlá zásilka, profesionální služby. Po objednávce mi volali ohledně potvrzení a s dotazem, zda nepotřebuji poradenství v otázce hubnutí. Moji suplementaci přizpůsobili potřebám organismu a věnovali mi tolik času, kolik jsem potřebovala.
Shrnutí
palec nahoru

Na závěr musím říci, že Kankusta Duo Forte na hubnutí byla trefou do černého. Víte, jak jsem skeptická k doplňkům stravy, které zaplavují police lékáren. Na rozdíl od nich není Kankusta běžně známá, protože finanční prostředky byly určeny na výrobní testy, a reklama je drahá. Raději si koupím něco, co není vidět na každém kroku v reklamách, a mám jistotu, že to není marketingový trik, ale skutečné působení výrobku. S rukou na srdci doporučuji! Čekám na vaše komentáře a hodnocení. Máte nápady na skvělé diety a fit jídla, nebo cvičení doma? Čekám na ně!:)




Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vivese Senso Duo Oil – recenze olejíčku pro vypadající vlasy

Jak jsem se už zmínila, na podzim a v zimě jsou naše vlasy hodně oslabené – lámavé a vysušené a začínají nadměrně vypadávat. Jak   tomu zabránit? Přede vším začnete je co nejdříve hydratovat a vyživovat, aby se mohly regenerovat a posílit. Já jsem po dobu 8 týdnů používala olejíček Vivese Senso Duo Oil   - nový přípravek na růst vlasů – a musím říct, že mě ten kosmetický výrobek velmi pozitivně zaskočil.

Perle Bleue - recenze nového krému proti vráskám

Jak už určitě víte, miluji testovat novinky! A tentokrát jsem se asi trefila do černého! Proč? Totiž nová řada kosmetiky proti vráskám Perle Bleue má všechno, co může žena vyžadovat od krémů proti vráskám…

Jak rychle posílit nehty?

Zničené nehty jsou problémem řady žen, které chodí na různé kosmetické procedury, jako je manikúra nebo pedikúra . K jejich oslabování se přičiňují i jiné faktory, na které někdy nemáme vliv. Existují ale způsoby, jak je znovu posílit a pomoct jim se uzdravit. V tomto článku najdete několik tipů, jak rychle, účinně a bez námahy dopomoct jejich regeneraci.