Přeskočit na hlavní obsah

Vybraný příspěvek

Vanefist neo recenze

Vanefist Neo - nutriční vlastnosti nového doplňku stravy Nadbytečné kilogramy… občas je trapné se k nim přiznat. Znáte mě dobře - pečuji o sebe, ale občas si dovolím malé šílenství. Ale, když jsem stoupla na váhu, myslela jsem si, že omdlím! Nečekala jsem až takovou změnu. Léto se blíží velkými kroky, co mohu udělat? Samotná dieta nestačí. Pomoc! Začala jsem si prohlížet novinky na trhu slim výrobků. Vanefist Neo − neznám, ale vyzkouším. Žije se jenom jednou, a prázdniny se blíží. VANEFIST NEO Letní sezóna znamená výprodeje, jak je známo děvčata, milujeme je a vždy se rády prohrabáváme v oblečení. Jak si mám koupit něco hezkého, když moje váha není připravená na příchod léta?! Hodně jsem se bála, že samotná dieta a cvičení je příliš málo, abych se vrátila do dobré kondice. Hodila by se nějaká podpora. Doplněk stravy? Velmi ráda pod podmínkou, že na bázi přírodních složek. Co to je Vanefist Neo? Slim výrobky jsou stále populární. Není divu, že se stále objevují nějaké

Jak pečovat o chodidla na podzim?

Když se venku dělá stále chladněji, často zapomínáme na základní péči o chodidla. A to je závažná chyba! Plná obuv a proměnlivá teplota jsou příznivé pro rozvoj mnoha infekcí. Proto jsem dnes pro vás připravila 4 jednoduché rady, které vám pomohou pečovat o chodidla na podzim.

1. Odstraňte odumřelou kůží
Teplé ponožky a obuv způsobují, že kůže našich chodidel rychle tvrdne a vypadá neesteticky. Takže jednou týdně si namočte chodidla do misky s horkou vodou s přidáním soli do koupele a trošku oleje. To připraví vaše chodidla k dalším zákrokům, a zároveň vás to zahřeje a relaxuje. Po přibližně 20 minutách odstraňte přebytečnou kůži pomocí, pemzy, škrabky na chodidla nebo drsného peelingu. Ale buďte opatrná, protože s odstraňováním odumřelé pokožky to lze snadno přehnat. Příliš časté opakování zákroku může zvýšit náchylnost pokožky na infekce a přinést obrácený efekt k zamýšlenému. 

2. Pečujte o hydrataci pokožky
Investujte do dobrého hydratačního krému nebo tělového másla a každý den večer, před spánkem, aplikujte na svoje chodidla dávku kosmetiky. Krém se lépe vstřebá, pokud zákrok provedete ihned po horké koupeli. V případě velmi vysušených chodidel můžete na paty nanést hrubší vrstvu kosmetiky, jemně je zabalit do potravinářské fólie, a potom si nasadit bavlněné ponožky. Takovou „masku“ můžete mít na chodidlech dokonce hodinu.

3. Najděte způsob na popraskané paty
Pokud kůže na vašich patách má tendence praskat a rychle „zarůstá“ novou pokožku. Tento problém můžete vyřešit pomocí změkčujícího krému, obsahujícího např. olejíček z avokada nebo výtažek ze šalvěje. Kosmetiku aplikujte každodenně večer na čistou a rozehřátou pokožku.

4. Zastavte pocení chodidel
Teplé oblečení, punčocháče a nedostatek vzduchu jsou příznivé pro nadměrné pocení se chodidel. Abyste tomu zabránili, můžete před oblečením chodidla posypat zásypem nebo postříkat dezodorantem ve spreji. Pokud jenom máte možnost změny obuvi (např. v práci nebo ve škole), využijte ji. Noste jenom ponožky z přírodních materiálů (bavlněné nebo vlněné), protože díky nim bude moci pokožka snadněji dýchat. Můžete také boty postříkat zevnitř speciálním osvěžujícím preparátem, který má rovněž antibakteriální účinky (koupíte ho v obchodě s obuví).

Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Vivese Senso Duo Oil – recenze olejíčku pro vypadající vlasy

Jak jsem se už zmínila, na podzim a v zimě jsou naše vlasy hodně oslabené – lámavé a vysušené a začínají nadměrně vypadávat. Jak   tomu zabránit? Přede vším začnete je co nejdříve hydratovat a vyživovat, aby se mohly regenerovat a posílit. Já jsem po dobu 8 týdnů používala olejíček Vivese Senso Duo Oil   - nový přípravek na růst vlasů – a musím říct, že mě ten kosmetický výrobek velmi pozitivně zaskočil.

Perle Bleue - recenze nového krému proti vráskám

Jak už určitě víte, miluji testovat novinky! A tentokrát jsem se asi trefila do černého! Proč? Totiž nová řada kosmetiky proti vráskám Perle Bleue má všechno, co může žena vyžadovat od krémů proti vráskám…

Jak rychle posílit nehty?

Zničené nehty jsou problémem řady žen, které chodí na různé kosmetické procedury, jako je manikúra nebo pedikúra . K jejich oslabování se přičiňují i jiné faktory, na které někdy nemáme vliv. Existují ale způsoby, jak je znovu posílit a pomoct jim se uzdravit. V tomto článku najdete několik tipů, jak rychle, účinně a bez námahy dopomoct jejich regeneraci.